تجلیل از ۳ دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور رئیس جمهور

لینک کوتاه
دانشگاه علوم پزشکی یزد

در بیست و نهمین دوره آئین معرفی و تجلیل از اعضای هیات علمی و دانشجویان نمونه کشوری از 3 دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه علوم پزشکی یزد تجلیل شد.

به گزارش طلوع یزد، معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در این مراسم از بین ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری، ۳ دانشجو از دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد معرفی و تجلیل شدند.
دکتر سالاری ادامه داد: مریم غلامی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط در مقطع دکتری تخصصی، سجاد بهاری نیا، دانشجوی رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در مقطع کارشناسی ارشد و مهدیه خالقی موری، دانشجوی رشته بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی برگزیدگان این دوره بودند.
وی تصریح کرد: در این مراسم از ۳۶ عضو هیات علمی نمونه کشوری و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری در رشته‌های مختلف تحصیلی تجلیل شد.
بیست و نهمین دوره آئین معرفی و تجلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان نمونه کشوری با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از دانشگاهیان، استادان و دانشجویان در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.ل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *