معاون فرهنگی و رسانه ای اداره ارشاد خبر داد:

اختصای یک میلیارد ریال کتاب به روستای عزآباد یزد

لینک کوتاه

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:همزمان با برتری روستای عزآباد در جشنواره «روستای دوستدار کتاب» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این روستای به ارزش یک ملیارد ریال کتاب اهدا شد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛حسین دشتی گفت: چندی پیش “اسماعیل جانعلی‌پور” مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسمی که در روستای عزآباد برگزار شده بود از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت‌های کتابخوانی عزآباد خبرداده بود که جدیدا این مبلغ به این روستای ابلاغ شد.

گفتنی است روستای عزآباد رستاق از توابع بخش مرکزی شهرستان اشکذر استان یزد، به دلیل نوآوری های مردمی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین یک روستای شاخص در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و اجتماعی به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران در سال جاری انتخاب شده بود.

در روستای عزآباد اشکذر که در ۳۰ کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد ۳۰۸ نفر سکونت دارند

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *