دکتر جوکار:

توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است

لینک کوتاه

مدیرکل و معاونی اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد جهت ارائه گزارش عملکرد و برنامه های این مجموعه در سال جدید، در دفتر دکتر جوکار، نماینده مردم در مجلس حضور پیدا کردند.

به زارش طلوع یزد، دکتر جوکار در این نشست به رشد و ارتقاء آموزشی های فنی و حرفه ای در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای از نیازهای استان یزد است؛ این آموزش ها در استان صنعتی یزد، با درک و فهم به خوبی اجرا شده؛ ولی به معنای اتمام کار نیست، بلکه با تلاش بیشتر و مضاعف در آینده شاهد فراگیر شدن آموزش های فنی و حرفه ای در سطح جامعه باشیم.

جذب مربی حق التدریس، درصد تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد، تکمیل ساختمان فنی و حرفه ای در شهرستان اشکذر، راه اندازی مراکز تخصصی آموزشی در استان یزد، وضعیت پرداخت حقوق و مشکلات معیشتی کارمندان و… از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد در این نشست از تلاش ها و پیگیری های مجدانه دکتر جوکار در تصویب اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای که پس از ۵ دهه به سرانجام رسید، تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *