پویش «هلال رحمت» در یزد با شعار نوروز با نوع دوستی، رمضان با مهربانی آغاز شد

لینک کوتاه

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای پویش «هلال رحمت» با شعار نوروز با نوع دوستی، رمضان با مهربانی در سطح استان خبر داد.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از روابط‌عمومی هلال احمر یزد، احمد لجه، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای پویش «هلال رحمت» خبر داد و گفت: این طرح با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع مردمی و داوطلبی در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های کمتر برخوردار شهری و روستایی در حال برگزاری است.
لجه؛ بهره‌گیری از ظرفیت مددکاران اجتماعی برای شناسایی نیازمندان واقعی، هماهنگی با تولیدکنندگان اسباب‌بازی برای گنجاندن وسایل بازی و سرگرمی در بسته‌های اهدایی به کودکان بی سرپرست و هماهنگی با خیران و اصناف برای تهیه بن غذا و بن کالا ویژه جامعه هدف را از دیگر رویکردهای پویش هلال رحمت سال گذشته برشمرد.
لجه افزود: سازمان داوطلبان به احترام شرکای اجتماعی خود اعم از خیران، نیکوکاران، مؤسسه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد زمینه‌های مشارکت مردم را در بسترهای فناورانه و در امور مختلف بیش از پیش فراهم کرده است.
وی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کدهای دستوری #3*۱۱۲* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت‌ ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۱۹ در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.
به گفته لجه این رویداد ملی با همکاری صدا و سیمای مرکز استان یزد، ائمه نماز جمعه و جماعات در استان‌ها و خیران و اصناف اشاعه و اجرا می‌شود و شعب جمعیت هلال احمر پس از جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی، اقدام به توزیع آنها در بین محرومان حقیقی در اسرع وقت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *