پیام فرماندار یزد به مناسبت سالروز قیام دهم فروردین

لینک کوتاه

سید محمد رضا مدرسی فرماندار یزد در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز قیام دهم فروردین مردم یزد از عموم مردم دعوت کرد تا در مراسم بزرگداشت شهدای دهم فروردین شرکت‌ کنند. سید محمد رضا مدرسی فرماندار یزد در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز قیام دهم فروردین مردم یزد از عموم مردم دعوت کرد تا در مراسم بزرگداشت شهدا...

به گزارشطلوع یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد سید محمد رضا مدرسی فرماندار در این پیام آورده است: دهم فروردین سال ۱۳۵۷ یادآور قیام خونین مردم شریف یزد با هدایت و رهبری سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) علیه رژیم پهلوی درصبح دم پیروزی انقلاب اسلامی است که در چهلمین روز شهیدان گلگون کفن تبریز رخ داد و امام راحل دراین خصوص فرمودند سلام وتحیت بر مؤمنین محترم یزد که باخون خود بزرگداشت اربعین خونین مردم تبریز را گرامی داشتند

 

روز دهم فروردین ، سالروز شهادت جوانان عزیز محمد رضا نامدار، علی اصغر شهریار مرادی، محمدحسین پارسائیان و محمد مهدی قدک فروشان است که جان خود را برای حمایت از دین خدا در طبق اخلاص نهادند.

نقش محوری و هدایت گرایانه شهید محراب حضرت آیت ا… صدوقی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی که همیشه و در تمامی مراحل یار و یاور امام خمینی (ره) بوده‌اند بر هیچ‌کسی پوشیده نیست ایشان با راهنمایی مردم را با یکدیگر متحد ساخته و در راه رسیدن به ایجاد یک حاکمیت دینی که توسط خود مردم اداره شود نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند.

 

اینجانب با گرامیداشت این روز تاریخی به ویژه شهدای دهم فروردین و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی از عموم مردم شریف شهرستان یزد دعوت می کنم در مراسمی که به منظور گرامیداشت سالروز شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی و شهدای قیام دهم فروردین مردم یزد، در روز پنجشنبه مورخ نهم فروردین ساعت ۷/۳۰ صبح در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود، شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *