بازگرداندن سوخت قاچاق به چرخه توزیع در خاتم

لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از بازگرداندن 31 هزار و 904 لیتر سوخت قاچاق به چرخه توزیع در شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، سیدمحمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق سوخت به ارزش 10 میلیارد و 120 میلیون ریال در شعبه اول رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه با توجه به اظهارات متهم و گزارش رسیده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت بیش از 20 میلیارد و 238میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مهاجریان مقدم گفت: با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از کالای کشف شده می باشد، لذا متهم را به پرداخت 10میلیارد و 120 میلیون ریال ارزش اولیه سوخت اضافه، که مجموع جریمه نامبرده بیش از 30میلیارد و 357 میلیون ریال شده است
مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم در هنگام گشت زنی کامیون کشنده را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم ارسال کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *