کسب مقام اول و دوم کشوری کارگران یزدی در مسابقات قرآنی جامعه کار و تولید

لینک کوتاه

مقام اول در حفظ ده جزء و مقام دوم در حفظ بیست جزء مسابقات قرآنی جامعه کار و تولید کشور توسط فرزندان کارگر استان یزد به دست آمد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد: با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۳۵ نفر برگزیده قرآنی جامعه کار و تولید کشور تجلیل شد.
شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید با حضور بیش از ۲۲۰ نفر از برگزیدگان سراسر کشور در تهران به کار خود پایان داد.
در این مسابقات که 7 کارگر از استان یزد شرکت داشتند، در رشته حفظ ده جزء برادران سیدمحمد مجتبی دهقان فرزند کارگر توانست رتبه اول کشور را از آن خود کند.
حسن فلاح فرزند کارگر نیز در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم توانست رتبه دوم مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش کشور را در این رشته به دست آورد.
آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جامعه کار و تولید یکشنبه ۲۰ اسفند با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و چهره‌های قرآنی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *