مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد خبر داد:

فضاسازی و زیباسازی بافت تاریخی یزد و بناهای آن از عید تا عید

لینک کوتاه

فضاسازی بافت تاریخی یزد از عید نوروز تا عید فطر در اختیار شهروندان عزیز قرار دارد.

به گزارش طلوع یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اعلام این خبر گفت: به احترام شهروندان عزیز و دوست داشتنی یزد و جهت بهره بردن از بافت تاریخی در ایام شاد عید نوروز با موافقت شهردار یزد و همراهی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این زیباسازی ها تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.
علیرضا نقوی افزود: در صدد هستیم تا در محلات بافت تاریخی ویژه برنامه های نوروزی را پس از شب های قدر و تا عید فطر اجرا و تقدیم شهروندان کنیم تا نشاط بهار طبیعت که با ماه بندگی خداوند همزمان شده مضاعف شود.
وی با اشاره بر اینکه شهرداری همواره بر این نکته تاکید داشته که این بافت ارزشمند به ساکنان و شهروندان عزیز تعلق دارد، افزود: این بافت جهانی متعلق به همه مردم یزد و ایران بزرگ است و امیدواریم با ارائه خدمات بهتر بتوانیم قدمی کوچک در سکونت بهتر در این کوچه پس کوچه های خشتی و ارزشمند یزد داشته باشیم و لازم می دانیم تا از صبوری و همراهی شهروندان ساکن در بافت تاریخی قدردانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *