ورود بیش از 11 هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته

لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: در سال ۱۴۰۲ به تعداد 11 هزار و 744 فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی وارد شده است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم درخصوص آمار و عملکرد ۱2 ماهه تعزیرات حکومتی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در سال گذشته به 11هزار و 744 فقره پرونده رسیدگی کرده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: تعداد 11 هزار و 719 پرونده مختومه شده که در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده های قاچاق کالا و ارز بوده است.
وی گفت: در 12ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد پنج هزار و 338 فقره پرونده به اداره اجرای احکام ارسال شده که از این تعداد پنج هزار و 149فقره پرونده اجرا و مختومه شده است.
مهاجریان مقدم تصریح کرد: در این مدت بیش از سه هزار و 770 میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وارد اجرای احکام شده، که از این میزان بیش از هزار و 920 میلیارد ریال از جریمه وصول و به حساب خزانه واریز گردیده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ادامه داد: بیش از 210 میلیارد ریال از کل وصولی ها مربوط به خسارت در حق شکات پرونده بوده که در این اداره کل پس از اجرای حکم به شاکیان برگردانده شده است .
مهاجریان مقدم گفت: در ۱2 ماهه سال گذشته تعداد 419 تیم گشت مشترک اعزام شده که 2هزار و ۵49 مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل 675 فقره پرونده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *