مجازات قاچاقچی سوخت در اردکان

لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از محکومیت بیش از 27 میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان اردکان خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، سیدمحمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق 30 هزار و 784 لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش 9 میلیارد و 480 میلیون ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اردکان رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و مستندات پرونده، تخلف قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به پرداخت 18 میلیارد و 480 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مهاجریان مقدم گفت: شعبه درخصوص وسیله نقلیه حامل سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت 9 میلیارد و 240 میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت، که جمعا به پرداخت27میلیارد و 720میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.
بگفته مهاجریان مقدم، ماموران نیروی انتظامی با توقیف یک دستگاه خودرو و کشف سوخت قاچاق ،گزارش را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *