دیدگاه:

تلاش هایی که از دیده شدن باز می مانند

احمد معین قفقازی
لینک کوتاه

همزمان با شروع هفته دولت نشست خبری استاندار یزد و مدیران ارشد استان در مجموعه گردشگری مشیر یزد با حضور اصحاب رسانه برگذار گردید .

به گزارش طلوع یزد، یکی از مهم ترین نشست های خبری در سطح استان که سالی یک بار اتفاق می افتد ، نشست استاندار یزد و مدیران ارشد استان با اصحاب مطبوعات است .
نشستی که این بار بیش از چهار ساعت طول کشید و بسیار حرف ها در قالب گزارش ، به منظور انتقال به اهالی مطبوعات ، جهت درج در رسانه ها گفته شد .
گفتارهای کلانی که مبین فعالیت های یک ساله ادارات استان در طول یک ساله اخیر بود و بعلت ضیق وقت در پاره ای از موارد حتی گفته نشد و پاره ای دیگر بعلت نبود زمان و محلی برای درج ، ناگفته خواهد ماند و آن مقدار که گفته شد و امکان درج و انتقال به مخاطب را پیدا کرد در ازدحام مطالب و بی حوصلگی خواننده امکان حضور پیدا نکرد و چه عملکرد های مجاهدت گونه ای که ، از طرف مدیران و ابواب جمعی ادارات ، در این اوضاع اقتصادی نامطلوب جامه عمل پوشاند و قدرت ابراز حضور پیدا نکرد و خستگی را بر تن آنها مستولی کرد .
این نوع نشست ها با مدیران نهاد های دیگر نیز ، در طول سال اتفاق می افتد و کماکان با توجه به حجم بالای خبر و سالانه بودن این نشست ها و نبود امکانات در لحظه برای انتقال تمامی مطالب و تبیین مناسب اخبار آنچنان که توضیح آن رفت ، همچنان این روند در حال تکرار می باشد ، باشد که متولیان امر شیوه های مناسبی را اتخاذ کنند تا استفاده بهینه و جامع تر از این تلاش ها مستفاد گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *