معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در دیدار مدیرعامل بیمه دی:

عملکرد بیمه دی در استان مناسب بوده اما هنوز در خور شان ایثارگران نیست

لینک کوتاه
محمدرضا کشاورز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در دیدار مدیرعامل بیمه دی گفت: شرکت بیمه دی در استان خوب عمل کرده و توانسته تا حدود زیادی رضایت ایثارگران را جلب نماید اما هنوز در خور شان ایثارگران ما نیست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ صبح امروز محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی با مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد دیدار کرد.

مهندس عزیزی در این دیدار با بیان این مطلب که بحمدالله با تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، یزد کمتر در حوزه درمان و خدمات بیمه ای به جامعه ایثارگری دچار مشکل است اما همین مقدار کم نیز در خور شان ایثارگران ما نیست.

معاون استاندار یزد افزود: شرکت بیمه دی در استان خوب عمل کرده و توانسته تا حدود زیادی رضایت ایثارگران را جلب نماید که از این بابت تشکر میکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید زمینه بهره مندی خانواده های ایثارگران از خدمات بیمه دی وسیع تر گردد ابراز داشت: یکی از محورهایی که در خصوص خانواده ایثارگران کمنر مورد توجه قرار گرفته فرزندان شهدا هستند همانطور که بیان شد عملکرد بیمه دی در استان تا حدودی قابل قبول بوده اما باید در این زمینه تلاش مضاعفی نمود تا علاوه بر فرد ایثارگر خانواده های آنان نیز از خدمات این شرکت بیمه ای بهره مند گردند.

مهندس عزیزی عدم پوشش بیمه ای داروهای خاص را از دیگر مشکلات دانست و گفت: با توجه به هزینه های بالای این نوع داروها باید در این زمینه فکری عاجل صورت گیرد.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به مشکلات آزادگان ابراز داشت: اثرات شکنجه و شرایط سخت اسارت با بالارفتن سن آزادگان در حال بروز و ظهور است که باید مورد توجه ویژه برای خدمت رسانی قرار گیرند.

تامین تجهیزات پزشکی، عدم وجود قرارداد با مراکز امدادی و تسریع پرداخت هزینه های افراد و مراکز درمانی از دیگر مباحثی مطرح شده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این دیدار بود.

محمد رضا کشاورز نیز در این دیدار گفت: بیمه دی یکی از شرکت های بیمه ای است که در پنج سال اخیر بحث بیمه ای درمان خانواده های ایثارگران را بر عهده دارد.

وی افزود: البته ما در حوزه های دیگر نیز بیمه شدگانی داریم ودر مجموع یک میلیون و 700 هزار بیمه شده داریم و تلاش میکنیم تا خدمات شایسته ای به بیمه شدگان ارائه داریم.

مهندس کشاورز با بیان اینکه خوشبختانه در استان یزد با درایت مسئولان با کمترین مشکل روبرو هستیم ابراز داشت: در میز خدمتی که در سفر رییس جمهور به استان داشتیم کمترین نارضایتی را شاهد بودیم و امیدواریم این روند تقویت گردد.

مدیرعامل بیمه دی کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات این سازمان بیمه گر عنوان کرد: با پیگیری های دکتر قاضی زاده هاشمی توانستیم بخشی از مطالبات را وصول کنیم و بدهی های خود را پرداخت کنیم.
وی افزود: فرایند پرداخت بدهی ها از 4 ماه به 48 ساعت رسیده و امیدواریم با تحقق مطالبات بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *