رزمایش جهادگران فاطمی 2؛

آمادگی همه اقشار بسیج برای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2

لینک کوتاه

با توجه به رویکردبسیج سازندگی سپاه الغدیر استان برای برگزاری تخصصی رزمایش جهادگران فاطمی همه اقشار بسیج با تمام ظرفیت اعلام آمادگی کردند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد؛ معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت : نگاه اول سپاه الغدیر استان یزد برگزاری تخصصی این رزمایش است و همه اقشار تخصصی بسیج باید با تمام ظرفیت خود در رزمایش جهادگران فاطمی (2) برای خدمت رسانی حضوری موثری داشته باشند.

علی نوری زاده در جمع مسئولین اقشار بسیج استان و فرماندهان نواحی  افزود : در تمام شهرستان ها برای مناطق طرح کرامت برنامه ویژه تدارک دیده شود و در صورتی که نواحی ظرفیت مازادی داشت میتواند در  شهرستان های اطراف نیز حضور پیدا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: گروه های پایش در استان  فعال شدند و مشکلات مناطق را بررسی میکنند تا در هفته ای که رزمایش برگزار میشود گروه های جهادی به طور منظم سازماندهی شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد نیز در این جلسه گفت : رزمایش جهادگران فاطمی 2 به طور همزمان در سراسر کشور از 28 آبان به مدت یک هفته برگزار خواهد شدُ در استان یزد نیز 150 گروه  جهادی و اقشار مختلف بسیج اعلام آمادگی کردند  لذا در استان  پیش بینی همه برنامه ها شده است

علی اصغر  سلمانی با ارائه برنامه های پیشنهادی برای  همه اقشار افزود : بنا داریم سه منطقه  کم برخوردار حسن آباد، اکرمیه و اکرم آباد را در یزد به عنوان منطقه هدف انتخاب کنیم و مجری برگزاری رزمایش در این مناطق ناحیه مقاومت بسیج شهید الله داد میباشد

در این جلسه که مسئولین همه اقشار حضور داشتند هر کدام به ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود پرداختند
بسیج جامعه پزشکی از آماده بودن 50 گروه تخصصی پزشکی خبر داد همچنین عنوان کرد یک تیم قوی داندان پزشکی نیز در دو منطقه به طور رایگان خدمات رسانی خواهند کرد

بسیج صدا و سیما پوشش کامل رسانه ای و مستند سازی این رزمایش را برعهده می گیرد.
و بسیج حقوقدانان نیز از مشاوره حقوقی رایگان تا تجلیل از خیرینی که در آزادی زندانیان کمک کردند خبر داد

بسیج کارمندان از برگزاری میز خدمت در مساجد و مدارس مناطق هدف گفت و عنوان کرد در ادارات و ارگان های مختلفی که مردم بیشتر سرو کار دارند  یک میز خدمت برگزار میکنیم البته گروه های عمرانی نیز آماده به کار داریم.
بسیج هنرمندان از برگزاری پویش عکس توسط گروه جهادی عکاسان خبر داد تا لحظه های ماندگاری از این این شور و حماسه همدلی ثبت کنند.

فرمانده ناحیه شهید الله داد نیز از آمادگی کامل این ناحیه برای برگزاری بهتر و باشکوه تر خبر داد و گفت در حال رایزنی برای برگزاری شورای اداری شهرستان هستیم تا به هماهنگی کامل تری برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *