استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان یزد:

سفر قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان/پروژه های نهضت ملی مسکن باید مهمترین اولویت عمرانی همه فرمانداران استان باشد

لینک کوتاه
نشست شورای مسکن

استاندار یزد با اشاره به اهمیت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن برای دولت و تاکید رئیس جمهور بر عمل به تعهدات و شفافیت با مردم، گفت: مسائل مربوط به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان با جدیت دنبال و مشکلات احتمالی حل شود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد دکتر مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان با تبریک حلول ماه ربیع الاول، نزدیک شدن به سالروز ولات پیامبر اعظم(ص) و در پیش بودن هفته وحدت، بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر مسائل مربوط به پروژه مسکن فاطمیه که موجب نارضایتی و گلایه برخی از خریداران بوده است تاکید کرد.
وی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را از پروژه های بزرگ عمرانی استان دانست و گفت: برنامه ریزی های لازم جهت بازدید مستمر و دوره ای از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن انجام و تصمیمات لازم در محل هر پروژه اتخاذ می شود.
استاندار یزد با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تسریع در انجام امور مردم و جلب اعتماد آن ها اظهار داشت: شخص رییس دولت در همه جلسات خود بر صادق‌الوعد بودن و شفاف سخن گفتن مسئولین دولت با مردم  تاکید دارند لذا باید وفاداری به تعهدات و وعده به مردم و سرعت بخشی به امور در اولویت قرار گیرد.
دکتر فاطمی در ادامه از مدیران، دستگاه های خدمات رسان، کارگزاران و مجموعه راه و شهرسازی تشکر کرد و افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن باید مهمترین اولویت عمرانی همه فرمانداران استان باشد.
وی خطاب به فرمانداران گفت: این طرح باید به نتیجه برسد، طرح های آماده سازی آنها عمدتا انجام شده و در مراحل پایانی است؛ وقت بگذارید و کار را به طور ویژه دنبال کنید.
وی بر تلاش بر حضور معاونان وزیر و کارشناسان حوزه های مختلف وزارتخانه برای اخذ مجوزهای لازم در حوزه مسکن ملی استان در جریان سفر قریب الوقوع وزیر به استان تاکید کرد و اظهار داشـت: لازم است همه آماده سازی ها انجام شده باشد، مصوبات این جلسه و مخصوصا ۲۰۰ واحد فاطمیه، پیگیری و کارگزاران جدید معرفی و مجوز آن را اخذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *