به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای طرح سپاس شد:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با خانواده دوتن از دانشجویان شاهد و ایثارگر

لینک کوتاه
دانشگاه آزاد+دفاع مقدس

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور در منزل خانواده دانشجویان شاهد و ایثارگر کارگر و اخوان رحیمی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و با حضور جمعی از مسئولین با حضور در منزل خانم کارگر فرزند جانباز 70% دانشجوی رشته پزشکی و آقای اخوان رحیمی فرزند شهید و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دیدار و گفتگو کردند.
دکتر دهقانی اشکذری در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های با بصیرت شهدا و ایثارگران هستند.
وی تبیین کرد: شهدا و جانبازان با رشادت ها و از خود گذشتگی های خود به ما مسئولین درس صبر و استقامت دادند و همه ما نسبت به آنها و خانواده هایشان وظایف سنگینی داریم.
در ادامه ، مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تقدیر از ایثار و فداکاری شهداء، ایثارگران و آزادگان ابراز کرد: هدف از این دیدارها تکریم این بزرگواران و ادای تکلیف نسبت به ایثار و از خودگذشتگی های آنان است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زارع افزود: رفع مشکلات و چالشهای فراروی خانواده های شهداء، ایثارگران و آزادگان از وظایف و تکالیف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و تلاش برای رفع این مشکلات در اولویت کاری آنان قرار دارد.
گفتنی است در این دیدار، دکتر هادی حیدری نیا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد یزد و محسن اقبالی مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه، نیزحضور داشتند که در پایان، به رسم یادبود و برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده ایثارگران به دانشجویان شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی، از این دو خانواده شاهد و ایثارگر دانشگاه با اهدای لوح سپاس ، تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *