ادامه فعالیت ون های ویژه معلولین در یزد

لینک کوتاه
عزیزلله سیفی

به گزارش طلوع یزد،رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون گفت: کمیسیون بودجه درخصوص خدمات دهی و فعالیت دو دستگاه خودرو ون مناسب سازی شده برای معلولین موافقت کرد.

سیفی ادامه داد: این کمیسیون در راستای کمک به معلولین به ویژه ضایعه نخاعی، در خصوص دو دستگاه خودرو ون که در سال ها پیش نیز تجهیز و فعالیت داشت، موافقت کرد یک سال دیگر این خدمات را به جامعه معلولین ارائه نماید تا بخشی از مشکلات معلولین و خانواده آن ها کاسته شود.

به گفته وی مخاطبان این ون‌ها خاص هستند و جانبازان و معلولانی که از ویلچر استفاده می‌کنند و امکان استفاده از وسایل نقلیه موجود و معمولی را ندارند، می‌توانند از آن بهره ببرند.

رئیس کمیسیون بودجه در پایان خاطرنشان کرد: راهکار‌ های لازم برای حل مسائل و مشکلات معلولین باید به صورت کارشناسی بررسی شده و عملیاتی شود. ون های مناسب سازی شده نیز بخشی از خدمات در نظر گرفته شده توسط شهرداری برای جامعه معلولین است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *