حضور بازرسان وزارتی در استان یزد

لینک کوتاه
بازرسان وزارتی

بازرسان وزارت آموزش و پرورش با حضور در اداره کل آموزش و پرورش فعالیت کارگروه های پروژه مهر را رصد و از نزديک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان با تسلیت ایام حزن و اندوه اهل‌بیت علیهم السلام گفت:موضوع آموزش و پرورش تربیت انسان است و تعلیم و تربیت انسان مقوله ای است که حد و مرز ندارد.
وی افزود:حرکت و تلاش جزء ذات و طبیعت آموزش و پرورش است، معمولا موانع افراد را سست می‌کند ولی در مجموعه آموزش و پرورش،عوامل همه تلاششان را به کار می‌برند تا موانع را از سر راه بر دارند.
رحیمی‌نژاد اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال سال تحصیلی خوبی را پیش رو داشته باشیم و امیدواریم شاهد رویکرد تحولی در راستای اهداف دولت مردمی باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و توافق با وزارت در حال رفع و رجوع مشکلات موجود به ویژه کمبود نیروی انسانی هستیم.

آژیده رئیس هیات ناظران پروژه مهر  ویژه استان یزد گفت: بعد از دو سال فعالیت دانش‌آموزان و معلمان در فضای مجازی که اتفاقات خوبی هم رقم خورد، مهر امسال دانش آموزان به صورت حضوری به مدرسه خواهند رفت که نیازمند برنامه ریزی ویژه در این راستا هستیم.
وی افزود:در طرح ملی بازگشایی مدارس قطعا چالش‌ها و نقاط قوت و ضعفی وجود خواهد داشت که باید با تعامل آن ها را رفع و رجوع کنیم تا مهر خوبی را پیش رو داشته باشیم.
گفتنی است در این جلسه هر یک از روسای کارگروه های پروژه مهر استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *