بازدید مدیرکل و جمعی از پرسنل هواشناسی استان یزد از مجموعه پارک علم و فناوری استان یزد

لینک کوتاه

«رضا برهانی» در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری یزد گفت: با توجه به قرار گرفتن داده های هواشناسی در شبکه جهانی باید ادوات و تجهیزات هواشناسی از استاندارد های لازم و مورد تایید سازمان هواشناسی کشور برخوردار باشند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان یزد، رضا برهانی مدیرکل اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: با توجه به قرار گرفتن داده های هواشناسی در شبکه جهانی باید ادوات و تجهیزات هواشناسی از استاندارد های لازم و مورد تایید سازمان هواشناسی کشور برخوردار باشند بنابراین شرکت های دانش بنیان متخصص در این زمینه لازم هست ابتدا از نحوه فعالیت و چگونگی عملکرد تجهیزات هواشناسی اطلاعات لازم را کسب کنند تا بتوانند در رفع نیازهای هواشناسی استان ازجمله پشتیبانی و نگهداری تجهیزات هواشناسی ما را یاری کنند .
در این دیدار آقای رحیمی معاون پارک علم وفناوری استان نیز در مورد اقدامات و فعالیت های پارک علم وفناوری توضیح دادند و ابراز تمایل به همکاری با هواشناسی در زمینه های مختلف را بیان داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *