توقیف 89 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در یزد

لینک کوتاه

فرمانده انتظامي شهرستان يزد از توقيف 89 دستگاه وسيله نقليه متخلف در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ «سعیدزینلی»گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف در حوزه استحفاظی این فرماندهی با بکارگیری تمامی امکانات طی یک هفته به اجرا در آمد.
فرماندهی انتظامی شهرستان یزد ادامه داد: در نتیجه این طرح 33 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.
زینلی هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *