متهم با چک های بلامحل دستگیر شد

لینک کوتاه

رئيس پليس آگاهي استان یزد گفت: سرهنگ کارآگاه "حميدرضا زارع" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداري در خصوص خريد تراکتور،کمپرسي باري، خشکبار و... از طريق کشيدن چک های بلامحل، تيمي ويژه از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري جهت بررسي موضوع وارد عمل شد...

به گزارش طلوع یزد، سرهنگ کارآگاه “حمیدرضا زارع” اظهار داشت: در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری در خصوص خرید تراکتور،کمپرسی باری، خشکبار و… از طریق کشیدن چک های بلامحل، تیمی ویژه از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و کارهای اطلاعاتی از مخفی شدن یکی از کلاهبرداران در استان های همجواراطمینان حاصل و با اخذ نیابت قضایی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان این که کلاهبردار حرفه ای دستگیر شده تحت تعقیب بوده و در چند شهرستان استان نیز فعالیت مجرمانه داشته است بیان کرد: در رابطه با فعالیت های مجرمانه کلاهبردار حرفه ای 8 فقره پرونده به ارزش 20 میلیارد ریال کشف شده و تحقیقات در راستای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

زارع با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *