محکومیت 33میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت دریزد

لینک کوتاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت بیش از 33 میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در استان یزد خبرداد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق سوخت 32 هزار و 200 لیتر از نوع گازوئیل در شعبه دوم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان یزد رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: شعبه مذکور با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به پرداخت بیش از 33میلیارد و 300میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مهاجریان مقدم اضافه کرد: شعبه درخصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت‌های قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت بیش از 11میلیارد و 100 میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد: ماموران فرماندهی انتظامی از کامیون حامل سوخت قاچاق را کشف و گزارش را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *