کمک ۱۰ میلیون تومانی هیئت جنت آباد یزد در قالب پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی»

لینک کوتاه

هیئت عزاداران حسینی کوی جنت آباد یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش هر هیئت آزادی یک زندانی به ستاد دیه استان یزد اهدا نمود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ همزمان با پنجمین روز از ماه محرم طی آیینی با حضور سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و ابوالفضل دهقان رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی اداره کل زندانهای یزد با حضور در حسینیه جنت آباد با اعضاء هیئت امناء این هیئت عزاداری دیدار نموده و در این آیین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردید.

سید مسعود عظیمی در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام خداپسندانه گفت: از جمله علت‌ها و شاخصه‌های ماندگاری کربلا اخلاص در رفتار و عمل حضرت سید الشهدا(ع) و اصحاب ایشان است که میتواند به عنوان چراغ راه در زندگی افراد استفاده گردد.

این مقام مسئول کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به عنوان یک اقدام بزرگ در راستای فرهنگ سازی نام برد و گفت: امید است با این اقدام و به برکت کمک این هیئت محترم شاهدآزادی کلیه زندانیان جرائم غیرعمد از زندان باشیم و امید است با اجرای برنامه های عمیق پیشگیرانه شاهد کاهش ورود افراد با محکومیت های مالی به زندان ها باشیم.

گفتنی است در این آیین مبلغ ۱۰ میلیون تومان توسط این هیئت به ستاد دیه استان یزد اهدا گردیده و با اهدای یک جلد قرآن کریم و لوحی از سوی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از سرپرست این هیئت تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *