آزادی 23 زندانی به مناسبت اعیاد دهه امامت و ولایت در استان یزد

لینک کوتاه

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: به مناسبت اعیاد پر خیر و برکت دهه امامت و ولایت 23 محکوم مالی از زتدان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش طلوع یزد،مجید فرهمند زاده افزود: از این تعداد زندانی آزاد شده 7 نفر محکوم مالی جرائم غیر عمد بودند که با پیگیری های اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان مبلغ یکصد و یک میلیارد ریال از شاکیان رضایت اخذ و مبلغ 16 میلیارد توسط خیرین پرداخت شد.
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان اظهار داشت: همچنین در این ایام با کمک مالی خیرین به مبلغ 8 میلیارد و 250 میلیون ریال زمینه آزادی 8 محکوم جرائم عمد که صرفا به خاطر رد مال در زندان بودند فراهم شد.
فرهمند زاده تصریح کرد: 8 محکوم نیز با اعطای مرخصی پایان حبس از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
وی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها و پیگیری جدی این موضوع در مجموعه دستگاه قضا استان گفت: در مناسبت های مختلف و با مشارکت خیرین و با اهتمام جدی کمیته های صلح و سازش شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان ابراز امیدواری کرد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و اجرای طرح هر هیئت آزادی یک زندانی شاهد آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم مالی غیر عمد در استان در این ایام باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *