تولید کودهای سولفات پتاسیم پودری، سوپرفسفات تریپل و فسفاته 13 درصد برای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توسط تولیدکنندگان در یزد

لینک کوتاه

محمدحسن زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از تولید سه نوع کود مهم و اساسی در بخش کشاورزی توسط سه تولید کننده در استان یزد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، مهندس زارعیان بیان کرد: با توجه به نیاز گسترده کشور و کشاورزان گرامی به کودهای پتاسه و فسفاته و کاهش نیاز به واردات این کودها، تولید کنندگانی در استان یزد اقدام به تولید کودهای سولفات پتاسیم پودری، سوپرفسفات تریپل و فسفاته 13 درصد نموده و طی قراردادی با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی محصولات خود را با بهترین کیفیت به دست کشاورزان عزیز در هر نقطه از کشور عزیزمان می رساند.

زارعیان افزود: کودهای مذکور طی قرارداد مشخصی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خریداری می شود و به صورت یارانه ای در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

وی همچنین اظهار داشت: طی یکسال گذشته تاکنون مقدار 1500 تن سولفات پتاسیم پودری، 20 هزار تن سوپرفسفات تریپل و 25 هزار تن فسفاته 13 درصد توسط شرکت های تولیدی در یزد تولید و در اختیار کشاورزان سراسر کشور قرار گرفته است.

در پایان مهندس زارعیان ابراز خرسندی کرد که با ابلاغ دستورالعمل کشت قراردادی گندم آبی و توزیع کودهای یارانه ای پتاسه و فسفاته به کشاورزان محترم سالی پر محصول پیش رو خواهیم داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *