در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد؛

مشکلات 7585 پرونده صنایع یزد بررسی و رفع شد

لینک کوتاه

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بررسی و رفع مشکلات 7 هزار و 585 پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدا تاکنون خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: از زمان شکل‌گیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد تاکنون 544 جلسه کارگروه اصلی، 296 کمیته تخصصی و 4 هزار و 746 جلسه کارشناسی برگزار شده است.

دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ادامه داد: حاصل این جلسات، 8 هزار و 237 مصوبه برای 7 هزار و 585 پرونده مطروحه در این کارگروه بوده است.

صادقیان با اشاره به تعداد پرونده‌های طرح شده در کارگروه تسهیل بیان کرد: صنایع شیمیایی و سلولزی با هزار و 362 پرونده، صنایع معدنی با هزار و 219 و پرونده، صنایع نساجی با هزار و 152 پرونده، صنایع فلزی و برق با هزار و68 پرونده، صنایع غذایی و دارویی با 518 پرونده و واحدهای مربوط به جهاد کشاورزی و گردشگری با 2هزار و 266 مورد ، پرونده های مطرح شده در این کارگروه هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: مباحث بانکی با 5 هزار و 815 مورد، تامین اجتماعی با 836 مورد، امور مالیاتی با 238 مورد، گاز با 106 مورد، برق با 129 مورد و سایر موارد با هزار و113 مورد بیشترین مشکلات صنایع استان را تشکیل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *