به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

۳۲ پروژه عمرانی و خدماتی در بهاباد افتتاح شد

لینک کوتاه

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۳۲ طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی و آموزشی با حضور معاون استاندار یزد و جمعی از مسؤولان بهاباد افتتاح و بهره‌برداری شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در مراسم افتتاح ۳۲ طرح عمرانی و خدماتی بهاباد به مناسبت دهه فجر بر اهمیت خدمت به مردم و ایجاد زیرساخت در بخش‌های مختلف با همکاری خیران و پیگیری مسؤولان در شهرستان و استان تاکید کرد.

علی‌اکبر عزیزی عنوان کرد: کار برای مردم و خدمت به آحاد جامعه یک رسالت ملی و انقلابی است و تاکنون در شهرستان بهاباد اقدامات خوبی در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی صورت گرفته است.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت خوبی است تا برکات نظام در بخش‌های مختلف به مردم و جوانان منعکس شود تا بدانند که همه در قبال جامعه مسؤول هستیم.

عزیزی ادامه داد: این انقلاب ارزشمند نقطه رهایی ملت ایران از یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی است و به یمن و برکت نظام اسلامی هر سال در دهه فرخنده فجر پروژه‌های جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان در صدد نا امید کردن و بی اعتمادسازی مردم به مسؤولان هستند، تنها راهکار خنثی کردن نقشه دشمنان خدمت بی منت و شیرین کردن ذائقه مردم از خدمات نظام است.

پروژه جداسازی آب فضای سبز از آب شرب ازپروژه هائی بود که با اعتبار 570 میلیاردریال دربهاباد به بهره برداری رسید ، همچنین سه زمین چمن مصنوعی فوتسال در مدارس ادیب ، ابن سینا و شهید ابراهیم دخت علی آباد بهاباد ازدیگرپروژه هائی بود که به بهرهبرداری رسید گازرسانی به 5 روستای بخش آسفیچ وبخش مرکزی بهاباد که برای انجام این کاردرمحورهای صعب العبور 15 کیلومتر شبکه گذاری و 40 علمک نصب گردید که برای اجرای این طرح مبلغ 120 میلیاردریال هزینه شده که 40 خانوار از نعمت گازبهره مند گردیدند ، ساماندهی گلزار شهدای وحدت آباد ، افتتاح موسسه خیریه توانمند سازی مرکز نورآدین بهاباد وموسسه قرآنی امام جعفر صادق علیه السلام ازدیگرطرحهائی بود که افتتاح وبهرهبرداری از آن آغازشد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *