نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس:

دولت نسبت به پرداخت خسارت 2 هزار میلیاردی سیل یزد اقدام کند/ انتظار داریم قانون رتبه بندی معلمان در سریعترین زمان اجرا شود

لینک کوتاه
جوکار

دکتر جوکار با اشاره به اینکه دولت نسبت به پرداخت خسارت 2 هزار میلیاردی سیل یزد اقدام کند، گفت: انتظار داریم قانون رتبه بندی معلمان در سریعترین زمان اجرا شود.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار ظهر امروز در صحن علنی مجلس در تذکری به وزیر جهادکشاورزی و سازمان برنامه و بودجه ، گفت: متاسفانه علی رغم سرمازدگی که ابتدای امسال رخ داد، تاکنون هنوز خسارتی به کشاورزان پرداخت نشده است. نمیدانم کشاورزانی که خسارت به آنها پرداخت می شود و درگذشته از برکات محصولات خود بهره مند می شوند، چگونه معیشت خود را باید اداره کنند.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خسارت های 2هزار میلیاردی سیل و طوفان در استان یزد، اظهار داشت: متاسفانه سازمان برنامه و بودجه در این زمینه اقدامی نکرده و باید در هیات دولت تصویب و این وجوه پرداخت شود.
وی با اشاره به عدم اجرای طرح رتبه بندی معلمان پس از گذشت چهار ماه از سال 1401، افزود: متاسفانه اقدامی برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان نشد و همچنین بودجه لازم را در نظر نگرفتند و در این زمینه از رئیس جمهور انتظار داریم دستور فرمایند که بدون فوت وقت ضمن اصلاح و ابلاغ آئین نامه رتبه بندی، سازمان برنامه و بودجه اعلام کند تا بودجه لازم را اختصاص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *