در نشست استاندار یزد با معاون وزیر ‌‌و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور مطرح شد:

مسائل کار آفرینان و سیاست های استان در خصوص استقرار شرکت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته و همچنین تامین زیرساخت های لازم برای استقرار صنایع کوچک و متوسط

لینک کوتاه

نشست مشترک استاندار یزد با معاون وزیر ‌‌و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور برگزار و مسائل کار آفرینان و سیاست های استان در خصوص استقرار شرکت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته و همچنین تامین زیرساخت های لازم برای استقرار صنایع کوچک و متوسط مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد با علی رسولیان ؛ معاون وزیر ‌‌و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور برگزار و در خصوص مسائل کار آفرینان و سیاست های استان در خصوص استقرار شرکت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته و همچنین تامین زیرساخت های لازم برای استقرار صنایع کوچک و متوسط بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مقرر شد برای توسعه و گسترش شرکت های دانش بنیان محدودیت های واگذاری اراضی به حداقل ممکن رسیده و هرگونه حمایت لازم از این شرکت ها به عمل آید.

همچنین استاندار یزد نسبت به حمایت از تکمیل زیرساخت های شهرک ها نواحی صنعتی ‌‌مناطق ویژه تحت پوشش شرکت شهرک ها؛ از محل اعتبارات استانی قول مساعد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *