مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان:

توزیع اقلام تنظیم بازار در سطح استان

لینک کوتاه
توزیع اقلام تنظیم بازار در سطح استان

نعمت الله جعفری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان اظهار داشت:جهت تنظیم بازار برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مانند برنج، شکر، گوشت قرمز و سفید، اقلام مذکور به طور مرتب و کما فی السابق در سطح استان توزیع می شود.

به گزارش طلوع یزد، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: متوسط مصرف سرانه برنج برای هر نفر در استان در سال ۴۵ کیلوگرم می باشد که سالانه بالغ بر ۵۵ هزار تن برنج مورد نیاز استان است همچنین سرانه مصرف شکر سالانه ۲۹ کیلوگرم و نیاز سالانه است آن بالغ بر ۳۷هزار تن، سرانه مصرف گوشت قرمز ۱۰ کیلوگرم و نیاز استان بالغ بر ۱۳ هزار تن و سرانه مصرف مرغ ۳۰ کیلوگرم و نیاز استان بالغ بر ۴۰ هزار تن میباشد.

وی اعلام نمود: خوشبختانه استان یزد مرغ و دام سنگین مازاد بر نیاز داشته که به استان های همجوار ارسال می شود و با توجه به نیاز استان به دام سبک و تامین آن از استانهای دام خیز کشور در حال حاضر موجودی دام سبک استان قابل قبول بوده و تامین آن به خوبی در حال انجام است.

جعفری خاطرنشان کرد: صرفاً جهت تنظیم بازار برخی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برخی از اقلام شامل برنج شکر گوشت منجمد قرمز و مرغ به استان اختصاص می‌یابد که در سطح استان و با همکاری مباشرین توزیع عمده و خرده و با قیمت های مصوب کشوری و تنظیم بازار استان توزیع و در اختیار هم استانی های عزیز قرار می گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد در حال حاضر انواع برنج شرکت بازرگانی دولتی ایران(GTC) شامل برنج تایلندی با قیمت هر کیلو ۱۲,۵۰۰ تومان,، برنج هندی هر کیلو ۱۸,۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی هر کیلو ۲۰۵۰۰ تومان و به میزان ۱۵۰۰ تن در سطح استان توزیع گردیده و در دسترس عموم مردم قرار دارد.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین بالغ بر ۵۰۰ تن شکر تنظیم بازار در بسته های ۹۰۰ گرمی و با قیمت ١٩۴۵٠ تومان در حال توزیع می باشد.  در راستای تنظیم بازار گوشت و مرغ نیز آمادگی توزیع مرغ منجمد با قیمت ۴۸۰۰۰ تومان و گوشت منجمد با قیمت ۱۱۰۰۰۰ تومان فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *