بازدید از 131 نانوایی شهرستان یزد

لینک کوتاه

در بازدید از 131نانوایی شهرستان یزد 39 مورد تخلف ثبت و تذکرات لازم داده شد.

به گزارش طلوع یزد،پس از تشکیل کارگروه فوق العاده گندم،آرد و نان که با حضور اعضا برگزار شد و با توجه به تأکید استاندار محترم به فرمانداران برای نظارت دقیق دستگاه ها و ارسال روزانه گزارش آرد و نان به استانداری و دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تعطیلی برخی نانوایی ها، اکیپ مشترک گشت سازمان جهادکشاورزی و بسیج و فرمانداری شهرستان یزد روز شنبه 14 خرداد تمامی نانوایی های شهرستان یزد را بازدید کردند
معاون توسعه بازرگانی این سازمان گفت: با هماهنگی های انجام شده با همکاران مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی محصولات کشاورزی از 131 نانوایی در 11 منطقه تعریف شده برای بازرسان با محوریت تعطیلی غیر مجاز ، کاهش ساعت پخت و کم کردن وزن چانه بازدید شد و با متخلفان برخورد قاطع صورت گرفت.

محمدعلی حاتمی زاده گفت در جریان این بازدید ها کیفت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران ، نوع برخورد فروشندگان با مردم و وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان مد نظر قرار گرفته و به تعدادی از نانواها در مورد نوع پخت نان ، ساعات پخت و رعایت بهداشت تذکراتی داده شد .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *