کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان یزد برگزار شد

لینک کوتاه
مدرسی

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، در این نشست سید محمد رضا مدرسی  سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به اینکه مهمترین چالشهای امروزمبحث  اشتغال است  بیان کرد: برهم خوردن آرامش اجتماعی و تزلزل بنیان خانواده و بسیاری از بزهکاریهاو…مشکلات  از بیکاری برمی آید و اگر  فرصت اشتغال در اجتماع فراهم باشد خواه ناخواه تمام ارکان جامعه از ان تاثیر گرفته و به همه بخشها تسری می یابد.

مدرسی همچنین به لزوم معرفی و شناخت بنیاد برکت علیرغم  ظرفیت های بالایی  که درحوزه های مختلف بخصوص اشتغالزایی دارد اشاره  کرد و افزود: هر رسانه و تریبونی که این بنیاد برای معرفی  و جامعه تحت پوشش خود نیاز دارد وی شخصا حمایت خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری یزد  در پایان گفت: لازم است با توجه به چشم اندازهای ترسیم شده برای یزد نوین ، از تمامی مولفه هایی که ظرفیتهای زیر ساختی آن نیز فراهم است و قائل به فرد می باشند برای اشتغال پایدار و بسیط حمایت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *