معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد خبر داد:

اختصاص 415 میلیارد تومان برای اشتغال نیازمندان یزدی

لینک کوتاه

امسال 415 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تبصره ۱۶ و 18 بانک‌های عامل و توسعه اشتغال روستایی و هم‌افزایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی اعطا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، امیر زین العابدین قمی ، معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت ایجاد اشتغال برای نیازمندان باهدف فقرزدائی و تقویت اقتصاد خانواده در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است، گفت: امسال 415 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تبصره ۱۶ و 18 بانک‌های عامل و توسعه اشتغال روستایی و هم‌افزایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی اعطا می‌شود.

وی افزود: امسال نیز بیش از 7000 فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال و کاریابی برای نیازمندان استان یزد ایجاد می‌شود.

قمی  ادامه داد: تسهیلات اعطایی برای ایجاد مشاغل مختلفی ازجمله دام‌پروری، زنبورداری، طیور، خدمات، طرح حمل‌ونقل، صنایع‌دستی، فرش و گلیم، صنعتی و معدنی، کشاورزی و پرورش آبزیان و شیلات پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد برای تحقق اهداف خود در زمینه ایجاد اشتغال از ظرفیت‌های مختلفی چون خیران و جهادگران کارآفرین، مراکز مشاوره شغلی، آموزشگاه‌های کسب‌وکار، مؤسسات کاریابی، کارفرمایان، شهرک‌های صنعتی، هیئت‌های شناسایی و نظارت بر راهبران، بانک‌ها و مؤسسات مالی، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای محلی، شرکت‌های فنی، مهندسی و دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فن‌آوری استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *