محمدرضا علمدار یزدی:

تصویب تسهیلات ۴۵۸ میلیارد تومانی صنایع یزد در کارگروه رفع موانع تولید

لینک کوتاه

تسهیلات درخواستی 45 واحد به مبلغ 458 میلیارد تومان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد مصوب شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد ، محمدرضا علمدار یزدی در حاشیه چهارصد و سی و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که به دبیری سازمان صمت استان و با حضور اعضا تشکیل شد گفت: در این نشست، تسهیلات سرمایه درگردش وتسهیلات سرمایه ثابت، بازسازی و نوسازی به مبلغ 458 میلیارد تومان برای تعداد 45واحد به تصویب رسید.
دکترعلمداریزدی افزود: مصوب شد 20 واحد، تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان با تثبیت اشتغال بالغ بر 450 نفر و همچنین ۲۵ واحد صنعتی ، تسهیلات سرمایه ثابت، بازسازی و نوسازی به مبلغ ۳۱۱ میلیارد تومان با امکان ایجاد اشتغال حدود 400 نفر دریافت کنند.
دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: جهت رفع مشکل واحدهای صنعتی معدنی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، تعداد ۷ هزار و ۵79 ‪ مصوبه برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل ابلاغ شده است.‬‬‬
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ادامه داد: در این نشست مشکلات چند واحد صنعتی مطرح و برای رفع آن‌ها چاره اندیشی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *