تعزیر پرونده قاچاق سوخت در شهرستان اردکان

لینک کوتاه

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت و اجرای حکم بیش از 13 میلیاردی پرونده قاچاق سوخت در شهرستان اردکان خبر داد .

به گزارش طلوع یزد،روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اعلام این خبر گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین گشت زنی محور اردکان ، عقدا با مشکوک شدن به یک دستگاه تریلی نفتکش که در حال جابجایی سوخت بود را اقدام به توقیف این خودرو کردند .
وی با بیان اینکه طبق بررسی های صورت گرفته متهم مجوز حمل سوخت را نداشته بیان کرد : میزان سوخت قاچاق کشف شده 33607 لیتر از نوع (گازوئیل) بوده که با دستور صادره توسط مأموران ضبط شده است .
مهاجریان مقدم همچنین اضافه کرد : با تشکیل پرونده در شعبه قاچاق تعزیرات حکومتی شهرستان اردکان برای متهم و با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف ، متهم علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به جزای نقدی در حق دولت محکوم شد .
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با توجه به وصول مبلغ بیش از 13 میلیاردی خبر داد و افزود : با توجه قطعیت رأی مزبور ، این حکم توسط شعبه اجرا و پرونده مختومه گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *