آغاز تعویض آسفالت خیابان طلوع

لینک کوتاه

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد خبر داد: تعویض آسفالت خیابان طلوع به متراژ ده هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش طلوع یزد، محمد علی سلمانی ندوشن با بیان اینکه در سال جاری اعتبار ویژه‌ای برای آسفالت سطح شهر در نظر گرفته شده و آسفالت بخشی قابل توجهی از معابر اصلی شهر میراث جهانی یزد در سال ۱۴۰۱ در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، گفت: شهرداری به منظور ارتقاء کیفی، سهولت در عبور و مرور و رضایتمندی شهروندان و ساکنین این محل، تعویض آسفالت خیابان طلوع را به دلیل فرونشت، خرابی و فرسودگی در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه نهضت آسفالت در سال جاری با جدیت در حال پیگیری است، بیان داشت: پروژه آسفالت خیابان طلوع در مساحت ده هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال آغاز شده است که در فاز اول، چهار هزار مترمربع از کل مسیر توسط پرسنل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد خاکبرداری و آسفالت خواهد شد.
سلمانی در خصوص مشخصات فنی عملیات اجرایی آسفالت خیابان طلوع، اظهار داشت: فاز اول این پروژه که در مسافتی بالغ بر چهار هزار مترمربع به مرحله اجرا درآمد شامل جمع آوری آسفالت، خاکبرداری به حجم ۱۲۰۰ متر مکعب و خاکریزی به میزان ۸۴۰ متر مکعب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *