رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد:

تاکنون ۷۰۴۰ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد بررسی شد

لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تاکنون ۷ هزار و۴۰ پرونده واحدهای صنعتی، معدنی، کشاورزی،گردشگری و صنفی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد بررسی شده و تعدادی نیز در دست بررسی است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به طرح مشکلات صنایع، معادن، اصناف، کشاورزی وگردشگری استان یزد در قالب ۷ هزار و ۴۰ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: هزار و ۲۹۱ مورد از این پرونده ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولوزی است.
وی یادآور شد: هزار و ۱۰۴ مورد از پرونده‌ها نیز مربوط به صنایع معدنی است که پرونده‌های صنایع کاشی و سرامیک نیز در این بخش گنجانده شده است.
علمدار یزدی ادامه داد: صنایع نساجی در حال حاضر هزار و ۹۳ پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: ۹۸۲ واحد صنایع فلزی و برق و ۴۷۰ واحد صنایع غذایی و دارویی نیز حل مشکلات خود را به این کارگروه ارجاع داده اند.
علمدار یزدی افزود: پرونده های مربوط واحدهای کشاورزی و گردشگری نیز 2هزار و 100 مورد بوده است
دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: جهت رفع مشکل واحدهای فوق در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، تعداد ۷ هزار و ۵۶۷ ‪ مصوبه برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل ابلاغ شده است.‬‬

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *