بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال

لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از شکایت واحد ارزی بانک دولتی برای یک شرکت تولیدی به علت ایفا نشدن تعهدات ارزی در شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  اداره کل روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده ارزی شرکت تولیدی برای ایفا نکردن تعهدات خود به مبلغ یک میلیون و 200 هزار یوان چین به ارزش بیش از 66 میلیارد و 760 میلیون ریال برای واردات کالا و عمل نکردن به تعهدات خود در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود : شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز، و علاوه بر محروم شدن از فعالیت بازرگانی به مدت 6 ماه و برگرداندن عین ارز به بانک شاکی، شرکت را پرداخت بیش از 133میلیارد و 520 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد : اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملی استان گزارشی برای ایفا نکردن تعهدات ارزی این شرکت متخلف دریافت که پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *