مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

35درصد تخلفات انجام شده در زمینه گران‌فروشی است

لینک کوتاه
صادقیان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: 35 درصد کل تخلفات صورت گرفته در زمینه گران‌فروشی و به ارزش 2 میلیارد و 659 میلیون ریال است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمد کاظم صادقیان با اشاره به عملکرد معاونت بازرسی در سال 1401 تا خرداد 1402 اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد 5هزار و 385 مورد گزارش واصله از سوی مردم دریافت شده که از این تعداد بیش از سه هزار و 700 مورد رسیدگی، بالغ بر یک هزار مورد مجهول بوده و مابقی نیز در دست بررسی است ولی در مجموع تعداد ۳۳۴ مورد پرونده به ارزش 30 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی افزود: از مجموع 3 هزار و 699 عملیات بازرسی که از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد، 99 پرونده تخلف برای واحدهای تولیدی، صنفی و صنعتی تشکیل شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد عمده تخلفات را در زمینه گران‌فروشی اعلام کرد و گفت: 35 درصد کل تخلفات صورت گرفته در زمینه گران‌فروشی و به ارزش 2 میلیارد و 659 میلیون ریال است.

 پیش‌بینی اشتغال بیش از 23 هزار نفر در سطح استان یزد/72 گواهینامه کشف در حوزه معدن صادر شد

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعداد جواز تاسیس صادر شده عنوان کرد: از شهریور 1401 تا مرداد 1402 تعداد 966 جواز تاسیس با پیش‌بینی اشتغال بالغ بر 23 هزار نفر و تعداد 303 پروانه تاسیس با پیش‌بینی اشتغال بالغ بر 9 هزار نفر صادر شده است.

صادقیان ادامه داد: در بخش معدن 45 پروانه بهره‌برداری از معدن با ظرفیت 2 میلیون تن و ذخیره قطعی 153 میلیون تن انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در پایان از صدور 41 پروانه اکتشاف، 72 گواهینامه کشف و 44 فقره مجوز برداشت در حوزه معدن خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *