مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد خبر داد:

ارائه تسهیلات بدون ضامن بعد از بررسی گزارش اعتباری توسط بانک مهر ایران

لینک کوتاه

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد اظهار داشت: در صورت نداشتن چک برگشتی در پرونده خود و کسب یک رتبه اعتباری بالا(AیاB) در سامانه اعتبار سنجی، پس از استعلام بانکی از وجود تسهیلات بدون ضامن بانک مهر ایران بهره مند شوید.

به گزارش طلوع یزد،امیر حسینی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد روز شنبه به مناسبت هفته دولت و بانکداری اسلامی(هفتم شهریورماه) در جمع خبرنگاران گفت: از جمله حمایت واقعی دولت سیزدهم از این بانک را مجوز پرداخت حقوق و مزایای کارمندان به بانک قرض الحسنه مهر عنوان کرد که برای نخستین بار در سیستم نظام بانکی اتفاق افتاد و در حال حاضر ۷۰ هزار کارمند و کارگر در کشور و ۲۲۷۰ نفر در یزد از طریق بانک قرض الحسنه مهر حقوق و مزایا دریافت می‌کنند.

حسینی در همین رابطه به طرح مهریار اشاره کرد که ۱۲۰۰سازمان دولتی و خصوصی از این طرح استقبال کردند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد  از اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی  با 36ماه بازپرداخت به بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و اظهار داشت در این زمینه یکهزار و پانصد و سی و هشت فقره وام پرداخت شده است.

حسینی اظهار کرد:در سال گذشته برای اولین بار در تاریخ بانک از مرز ۳میلیون فقره وام گذشت و معادل ۱۱۳همت تسهیلات پرداخت شد که سهم استان یزد در یک سال اخیر۸۰هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۳۸هزار و۶۰۰میلیارد بوده است.وی در حال حاضر سقف وام تسهیلات در این بانک ۳۰۰را میلیون به صورت قرض الحسنه و کارمزد ۴ درصداعلام کرد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به تسهیلات حمایتی در راستای مسئولیت اجتماعی از سوی این بانک از جمله وام تبصره ۱۶، وام ازدواج و فرزندآوری و وام بیماران خاص اشاره کرد وگفت:در این بانک با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تا سقف ۵۰۰ میلیون تسهیلات پرداخت می‌شد که امسال به رقم ۷۰۰ میلیون افزایش یافت.

حسینی با اشاره به تسهیلات کالاکارت به افراد بالای ۱۸ سال در استان گفت: این وام خرید کالای ایرانی با سقف ۱۵۰ میلیون تومان است که به چهار هزار و ۳۸۵ نفر در استان پرداخت شد.

حسینی با اشاره به حمایت این بانک از شرکت های دانش بنیان افزود: در سال گذشته تا سقف پنج میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت های پرداخت می شد که این رقم اکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: اکنون ۴۰۰ هزار نفر شهروند این استان در این بانک حساب دارند و ۱۴ شعبه در استان فعال است.

وی با اشاره به مزایای خدمات آنلاین تصریح کرد: جلوگیری از ازدحام و ترددهای شهری، کاهش شیوع انتقال بیماری ها، صرفه جویی در وقت مردم، کاهش مصرف انرژی و در نهایت اینکه متقاضیان به صورت شبانه روزی می توانند از خدمات یک شعبه استفاده کنند و همچنین اظهار داشت: اگر کل خدمات وام بصورت آنلاین انجام شود به مدت 2ماه به اقساط وام اضافه خواهد شد که از جمله مزایای خدمات آنلاین این بانک است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *