در دیدار استاندار یزد با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

تامین اعتبار پروژه های راهسازی و ریلی، اخذ دستورات جهت تسهیل پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و حل مشکل اراضی برخی پروژه های سرمایه گذاری در استان

لینک کوتاه
پروژه های سرمایه گذاری

استاندار یزد در جریان سفر به تهران با وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد که ماحصل آن تامین اعتبار پروژه های راهسازی و ریلی، اخذ دستورات جهت تسهیل پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و حل مشکل اراضی برخی پروژه های سرمایه گذاری استان بود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد در پیرو سفرهای روز دوشنبه خود به تهران، امروز نیز در تهران حضور یافت و پیگیر مطالبات استان در حوزه وزارت راه و شهرسازی شد.
وی در این سفر، به اتفاق تعدادی از مسئولین استانی با مهندس رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی دیدار و به طرح و پیگیری مطالبات استان در حوزه پروژه های راهسازی و ریلی، مسائل مربوط به نهضت ملی مسکن، مشکل اراضی برخی پروژه های سرمایه گذاری و … پرداخت.
ماحصل این دیدار تامین اعتبار پروژه های راهسازی و ریلی، اخذ دستورات لازم جهت تسهیل پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و حل مشکل اراضی برخی پروژه های سرمایه گذاری در استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *