کمیته امداد ۱۳۵ میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت کرد/ یاوران اشتغال در یزد تجلیل شدند

لینک کوتاه

از ۱۷ بانک عامل به عنوان یاوران اصلی توسعه اشتغال نیازمندان که سال گذشته پرداخت تسهیلات کمیته امداد یزد به مددجویان را به عهده داشتند تجلیل شد.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در کارگروه اشتغال که در محل استانداری یزد با حضور محمدعلی شاه حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، مجید دهقانی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، مدیران بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های استان برگزار شد، از ۱۷ بانک عامل به عنوان یاوران اصلی توسعه اشتغال نیازمندان که سال گذشته پرداخت تسهیلات کمیته امداد یزد به مددجویان را به عهده داشتند تجلیل شد. محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در ابتدا به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: “مجموعه‌ای که برای ایجاد اشتغال در کشور کار می‌کند، باید مثل اتاق جنگ دوران دفاع مقدس که شب و روز نمی‌شناخت کار کند”. شجاعان ضمن ارائه گزارش از تسهیلات پرداختی بانک ها در سال ۱۴۰۱ گفت: ۹۵% منابع تخصیص داده شده به تسهیلات اشتغال مددجویان با همکاری ۱۷ بانک عامل در استان تحقق یافته است. وی عناوین کسب و کار هایی که تسهیلات اشتغال به آنها پرداخت شده است را از جمله فعالیت های خدماتی، صنعتی، دامداری و کشاورزی، صنایع دستی و حمل و نقل نام برد و گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز باهمکاری بانک‌های عامل تاکنون ۱۳۵ میلیارد تومان وام به مددجویان یزدی پرداخت شده است. مدیرکل کمیته امداد در پایان نیز به اهمیت نقش یاوران اشتغال در ایجاد اشتغال برای مددجویان اشاره کرد و از آنها تقدیر به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *