تولیدات شرکت فولاد آلیاژی ایران قابل رقابت با بازارهای جهانی

لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در حضور برخی فعالان بازار سرمایه با تاکید بر اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران دانش بنیان و" های تک" است، بیان کرد: محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران قابل رقابت با بازارهای جهانی است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، مهندس کمال زاده در نشست خبری با فعالان بازار سرمایه، مدیران دارایی و تحلیلگران گفت: مجموعه فولاد آلیاژی ایران علاوه بر خط تولید فعلی، ۲ طرح توسعه ای بزرگ را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه مجموعه فولاد سازی۲ یا پروژه یزد یک با تولید ۷۰۰هزار تن انواع شمش های فولاد آلیاژی در حال تحویل گیری از پیمانکار است، افزود: ذوب های آزمایشی در زمینه کوره EAF و LF انجام شده است و با توجه به اینکه قسمت ذوب، به طور کامل تحویل گرفته شد و قسمت ریختگی تا اواخر شهریور ماه تحویل و به تولید می رسد پیش بینی می شود تا پایان شهریور بهره‌برداری از این خط را خواهیم داشت…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *