پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه یزد در برنامه زنده نسیم صبح

لینک کوتاه
زارع

مدیر مخابرات منطقه یزد با حضور در برنامه زنده رادیوئی به سوالات شهروندان در خصوص مسائل مخابراتی پاسخ داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، محمدرضا زارع با حضور دربرنامه زنده رادیویی “نسیم صبح” ، گزارش کوتاهی از اقدامات وفعالیت های مخابرات در خصوص تلفن ثابت , همراه و دیتا را بیان کرد و به سئوالات مخابراتی که از طریق پیامک ارسال شده بود، پاسخ داد.

وی در پاسخ به سئوال حذف حق اشتراک تلفن ثابت اظهار داشت: مبلغ حق‌اشتراک مشترکان تلفن‌ ثابت درمرکز استان 12 هزار ریال، مرکز شهرستان 10 هزار، شهرها 7500 ریال و روستا ها یک هزار ریال بود که بعد از مصوبۀ مجمع شرکت مخابرات ایران، دریافت آن از خرداد ماه متوقف شد.

زارع در ادامه به سئوالات مردمی در خصوص مشکل آنتن دهی تلفن همراه در دوراهی طبس و مناطق ییلاقی استان،کابل کشی فیبر نوری، واگذاری تلفن ثابت و …پاسخ داد.

گفتنی است شهروندان می توانند از ساعت 8 تا 10 صبح یکشنبه هر هفته به صورت مستقیم از طریق سامانه 2021 و یا با مراجعه به دفتر مدیریت واقع در میدان امام حسین(ع) مجتمع مخابراتی امام حسین (ع) به صورت حضوری با محمدرضا زارع درخواست های مخابراتی خود را مطرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *