معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد:

آغاز عملیات اجرایی مدول دو تصفیه خانه شهرک صنعتی یزد/ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی یزد دوبرابر می شود

لینک کوتاه
تصفیه خانه

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: عملیات اجرایی ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد با اعتبار 1هزار و 167 میلیارد ریال و با ظرفیت 4 هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر شبانه روز از محل اعتبارات داخلی شرکت از تیر ماه سال جاری آغاز شده است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، طیبه سلیمی معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد با اعتبار 1هزار و 167 میلیارد ریال و با ظرفیت 4 هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر شبانه روز از محل اعتبارات داخلی شرکت از تیر ماه سال جاری آغاز شده است.

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به عقد قرارداد پیمانکار برای اجرای این طرح افزود: عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه یزد طی دو سال به مرحله بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم بر اساس زمانبندی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال 1404 در مدار بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ظرفیت تصفیه خانه های صنعتی استان دو برابر خواهد شد گفت: این تصفیه خانه شامل آشغالگیر، ایستگاه پمپاژ اولیه فاضلاب خام ، واحد دانه گیری ،چربی گیر با هوادهی و ایستگاه پمپاژ پساب است که می تواند نقش مهمی را در مسائل زیست محیطی واحدهای صنعتی و همچنین استحصال آب و بهرمندی از آن برای فضای سبز شهرکها و نواحی صنعتی استان ایفا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *