صلح و سازش چهار فقره پرونده مالی در استان یزد

لینک کوتاه
حداد

رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش، اختلافات بوجود آمده بین اصحاب دعوی را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش طلوع یزد، محمدرضا حداد در این رابطه افزود: برقراری صلح و سازش و حل اختلاف بوجود آمده بین اصحاب دعوی خود باعث می شود که حل اختلافات حقوقی و کیفری به مرجع قضایی کشیده نشده و موجب اطاله دادرسی نگردد که اطاله دادرسی یکی از دغدغه های مهم و اساسی دستگاه قضایی است.
این مقام قضایی اظهار داشت: به همت و تلاش اعضاء و کارکنان شعبه صلحی شورای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان اردکان و برگزاری جلسه های متعدد سرانجام پس از گذشت چند سال که به دلیل عجز از پرداخت دین، ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال در زندان بسر می برد به آغوش گرم خانواده خویش بازگردد.
وی در پایان، کمک به آزادی زندانیان نیازمند بخصوص جرایم غیرعمد را از کارهای شایسته تقدیر دانست که درهای خیر و برکت را به روی انسان باز خواهد کرد و برکات مادی و معنوی آن برخوردار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *