معدوم سازی بیش از 300 کیلو گرم فرآورده خام دامی

لینک کوتاه
معدوم سازی گوشت قرمز

دکتر روح الله حاتمی پور اعلام کرد؛در بازرسی انجام شده در شهرستان یزد یک واحد غیرمجاز متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی جهت نگهداری گوشت گرم گوسفند و مرغ شناسایی و بیش از 270 کیلوگرم گوشت قرمز و 60 کیلو گرم گوشت مرغ ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان یزد، حاتمی پور نظارت بر بهداشت و بازرسی گوشت قرمز و سفید و فرآورده های خام دامی را از وظایف اداره دامپزشکی برشمرد و افزود: بازرسان دامپزشکی به عنوان متولیان اصلی حفظ بهداشت و امنیت غذایی موظفند ضمن انجام بازدید های منظم و دوره ای از واحدهای تولید و عرضه فراورده های خام دامی و بررسی شرایط بهداشتی آن ها، اقدام به شناسایی تخلفات و تذکر به صاحبان این مراکز نموده و رفع این موارد را پیگیری نمایند.
وی گفت: هدف از انجام بازرسی های مستمر و روزانه  را حصول اطمینان همشهریان محترم از سلامت فرآورده های خام دامی بر شمرد و گفت: در این راستا همکاری مردم با اداره دامپزشکی در برخورد با متخلفان بهداشتی، امری ضروری و زمینه ساز امنیت غذایی و سلامت جامعه می باشد.
حاتمی پور در پایان از شهروندان خواست تا در هنگام خرید به داشتن برچسب حاوی کد بهداشتی از دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در این خصوص، مراتب را به منظور پیگیری در اسرع وقت از طریق تماس باشماره ارتباط مردمی 1512 و 36287961 به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند.

1 دیدگاه

  • مهدی

    بسیار جای تشکر و قدردانی داره از مسولین بهداشت غذایی و باعث اطمینان خاطر شهروندان میشه از بابت سلامت و بهداشت مواد غذایی در سطح شهر.
    انشالله موفق و موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *