پیام دکتر جوکار به مناسبت سالروز قیام دهم فروردین مردم یزد

لینک کوتاه
سالروز قیام دهم فروردین

دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز قیام خونین مردم یزد در دهم فروردین را گرامی داشت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

“بسمه تعالی”
تاریخ انقلاب اسلامی به روزهای حماسه و ایثار مزین است و در این رهگذر کتاب پر افتخار مردم دارالعباده یزد سرشار از حضور منسجم، پایمردی و جانبازی در راه اسلام عزیز و آرمانهای امام راحل (ره) می باشد.

دهم فروردین سال ۱۳۵۷ یادآور قیام خونین مردم یزد علیه رژیم پهلوی درصبح دم پیروزی انقلاب اسلامی است که در اربعین شهدای قیام مردم تبریز رخ داد و می‌توان از آن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه طاغوت زمان یاد کرد.

دهم فروردین تداعی کننده نقش بی‌بدیل فداکاری و جانفشانی سرو‌های آزادی، کرامت و عزیزترین فرزندان این سرزمین در تحقق آرمان‌های الهی ملت رشید ایران اسلامی است.

امید است به فضل الهی مردم متدین استان یزد، چون سال‌های گذشته در مسیر حفظ ارزش‌ها، خلق سرآمدی و عزت برای ایران اسلامی، هوشیاری، توانمندسازی و ایستادگی در مقابل دشمن را پیشه ساخته و در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *