ضبط محموله قاچاق سوخت به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال در یزد

لینک کوتاه
سوخت قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف و توقیف 29 هزار و 500 لیتر قاچاق سوخت از نوع گازوئیل در شهرستان مهریز یزد خبر داد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ، مهاجریان مقدم اظهار داشت : یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق ، توسط مامورین نیروی انتظامی کشف و توقیف شد.
وی از جزئیات این خبر ادامه داد : مامورین نیروی انتظامی استان یزد با ایجاد ایست و بازرسی درمسیر پلیس راه موفق به توقیف این خودرو که حامل سوخت به جنوب کشور بود ، با توجه به نداشتن مدارک قانونی ، محموله ضبط و پرونده ای برای راننده تانکر تشکیل شده و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع گردید.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به استعلام از مراجع ذیصلاح و انجام تحقیقات در این خصوص گفت : با محرز شدن تخلف راننده در حمل سوخت قاچاق ، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط گازوئیل مکشوفه و همچنین پرداخت جزای نقدی بیش از مبلغ 24 میلیارد و 250 میلیون ریالی متهم صادر نموده که با طی مراحل و تشریفات قانونی نسبت به اجرای کامل دادنامه اقدام و پرونده به بایگانی ارسال گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *