مدیرعامل آب منطقه ای یزد بر لزوم نصب کنتور هوشمند بر روی چاههای واحد های دولتی تاکید کرد

لینک کوتاه
no-thumbs

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان اینکه 95درصد چاههای کشاورزی استان به کنتور هوشمند مجهز شده اند بر نصب کنتور برروی چاههای باقیمانده و چاه واحدهای دولتی نیز تاکید کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد”محمدمهدی جوادیان زاده” در رویداد آبی شهرستان اردکان که در راستای برنامه های شورای حفاظت از منابع آب با حضور فرماندار، مدیران ادارات و نمایندگان کشاورزان شهرستان برگزار شد با تشکر از مدیران ذیربط و کشاورزان برای همکاری در نصب کنتورهای هوشمند و مدیریت منابع آبی، بر نصب کنتور برای چاههای باقیمانده و چاههای صنعتی و واحدهای دولتی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان اردکان یکی از فقیرترین شهرستان های استان از نظر وضعیت منابع آبی به شمار می آید گفت: بسیار مهم است که همین منابع محدود را با مدیریت صحیح، حفظ کرده و از بحران بیشتر شهرستان جلوگیری نماییم.

جوادیان زاده با اشاره به اقدامات حفاظتی شرکت آب منطقه ای یزد جهت مدیریت مصرف و حفظ منابع آبی موجود اظهار داشت:ما هر چه در توان داریم برای این منظور خواهیم گذاشت.

وی به دستاوردهای خوب اردکان که با همکاری مجموعه شهرستان و فرماندار اتفاق افتاده است گفت:اتصال بیمارستان به شبکه فاضلاب، راه اندازی شبکه جمع آوری فاضلاب و تصویب زون آب شرب که در مراحل نهایی قرار دارد از مهمترین این دستاوردها می باشد که امیدواریم با این روند رو به رشد بتوانیم اقدامات حفاظتی مناسبی را در حوزه منابع آب شهرستان انجام دهیم.

فرماندار اردکان نیز با بیان اینکه ما فعلا میراث دار وضع موجود هستیم و باید بحث آب و آلودگی شهرستان را مدیریت نماییم گفت:ما باید نسل های بعدی را هم مدنظر داشته باشیم.

در ابتدای این نشست،رییس اداره منابع آب شهرستان های اردکان و میبد به ارائه گزارشی از وضعیت آبی شهرستان اردکان پرداخت.در این رویداد به سوالات و مشکلات نمایندگان کشاورزان رسیدگی شد.

در راستای این رویداد با دادستان شهرستان اردکان نیز دیداری صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *