کیفیت، قیمت و بازاریابی مناسب سه اصل مهم در تولید
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در تولید و عرضه محصولات باید به سه اصل ارتقا کیفیت، قیمت رقابتی و بازاریابی مناسب توجه ویژه شود.
آیت الله محمدرضا ناصری در بازدید از کارگاه تولید پوشاک در شهرک صنعتی تفت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشبنیانها اظهار داشت: صنایع و مشاغل دانش بنیان می توانند بدون آلایندگی و با کمترین مشکلات در حوزه محیط زیست، به تولید و اشتغالزایی بالا برسند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت دولت از شرکتها و مجموعههای دانش بنیان بیان کرد: دانش بنیانها معمولا پربازده هستند و می توانند اشتغالزایی کنند.
آیت الله ناصری با تاکید بر توسعه صنعت نساجی در کشور و استان یزد عنوان کرد: صنعت پوشاک صنعتی است که می تواند مشکل اشتغال کشور را در سریعترین زمان ممکن حل کند و این صنعت نیاز به سرمایه گذاری کلان ندارد ضمن اینکه می تواند کشور ما را از واردات پوشاک بینیاز کند.
امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر صنعت پوشاک در یزد و در سطح کشور تقویت شود، زنجیره صنعت نساجی کامل می شود و از کشت پنبه تا تولید پوشاک، رونق پیدا خواهد کرد.
آیت الله ناصری عنوان کرد: این طرح حتی در روستاها نیز قابل اجراست و با آموزش می توان این صنعت را ایجاد کرد و در کمترین زمان به آن رونق بخشید.
وی در مورد قانع بودن تولیدکنندگان و فروشندگان به سود کم نیز اظهار داشت: باید صبر داشت و بعضا نباید انتظار داشت سریع به سود برسیم ضمن اینکه در تولید و عرضه محصولات باید به سه اصل ارتقا کیفیت، قیمت رقابتی و بازاریابی مناسب توجه ویژه شود.
آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در کنار تولید باید تولید ماشین آلات را نیز مدنظر قرار دهیم، عنوان کرد: باید با نوآوری و دستیابی به نیازهای خط تولید در داخل کشور و با استفاده از استعدادهای خوبی که در این زمینه داریم، در این حوزه نیز ورود کنیم.